0
Podívejte se na

Vybrané skvosty, které uvidíte v Plzni

All
Mercedes SLS
Mercedes SLS
Mercedes-Benz SLS AMG z let 2010 až 2014 má motor 6.2L V8 DOHC a byl používán jako safety car ve Formuli 1.
Mercedes SLS
Mercedes SLS
 Mercedes 190 SL
Mercedes 190 SL
Sportovní automobil, jehož elegantní tvary oceňovali filmaři. Ve filmu "Deset tisíc ložnic" se v něm proháněli Grace Kelly a Frank Sinatra. Vyráběl se v letech 1955 až 1963 v Německu, celkem bylo vyrobeno 25 881 kusů. Díky svým elegantním a nadčasovým tvarům (navzdory poměrně vysoké ceně a nevýrazným výkonům) si získal značnou oblibu a dodnes je ozdobou veteránských srazů. V jeho stopách dnes pokračuje Mercedes SLK, jehož třetí generace debutovala na ženevském autosalonu v roce 2011.
http://web
Mercedes 190 SL
Mercedes Gullwing
Mercedes Gullwing
Patří mezi stovku nejvýznamnějších aut dvacátého století. S nezaměnitelnými tvary, prvním sériovým využitím vstřikování paliva u čtyřtaktního motoru a výbornými jízdními vlastnostmi se právem zařadil mezi automobilové legendy. Superlehký závodní vůz zvítězil v závodě 24 hodin Le Mans a na mexické Carrera Panamericana. Úspěch inspiroval amerického dovozce z New Yorku k objednání tisícovky vozů pro majetné americké zákazníky.
Mercedes Gullwing
Bugatti Veyron
Bugatti Veyron
Bugatti Veyron
Bugatti T35
Bugatti T35
Legendární závodní vůz Bugatti T35, poháněný atmosférickým osmiválcem o obsahu 2,3l dominoval na konci dvacátých let závodním okruhům. Vyrobeno bylo cca 400 ks. Tento vůz u nás nejvíce proslavila Eliška Junková.

1924 - 1931

Zapůjčil/a: Eliška Junková
Bugatti T35
Bugatti Veyron
Bugatti Veyron
Bugatti Veyron
Velorex
Velorex
Známý v Česku pod přezdívkami hadrák, hadraplán, hadrolet, husí stehno, montgomerák, velouš, netopýr, pytel na mrzáky, splašené trubky, či prchající stan.
Velorex
Legendární tříkolové vozítko
Jaguar XJ220
Jaguar XJ220
Jaguar XJ220
Hakar
Hakar
Hakar z roku 1950, nesoucí ve jméně místo svého narození: Hradec Králové. Je jediným automobilem svého druhu na světě. V padesátých letech se stal legendou československých rallye.
Hakar
BMW 326
BMW 326
BMW 326 v provedení čtyřdvéřový kabriolet, rok výroby 1938, vozidlo poháněno řadovým šestiválcem o obsahu 1970 ccm a výkonu 50 koní.
BMW 326
BMW Isetta
BMW Isetta
BMW Isetta, tzv. motocoupé, rok výroby 1962, vozidlo poháněno vzduchem chlazeným jednoválcem o obsahu 295 ccm a výkonu 13 koní.
BMW Isetta
Buick Phaeton 1927
Buick Phaeton 1927
Americkou automobilku Buick založil v roce 1903 David Buick. V roce 1908 se stala zakládajícím členem koncernu GM (General Motors), společně s firmami Olds Motors (Oldsmobile), Oakland MC (Pontiac) a Cadillac. Dodával se také menší šestiválec OHV 3395 cm³, vrtání 79,4 mm a zdvih 114,3 mm, výkon 44 kW (60 koní), rozvor 2910 mm, maximální rychlost asi 120 km/h.
Buick Phaeton 1927
Ford T 1922
Ford T 1922
Ford model T (hovorově zvaný také Tin Lizzie, plechová Líza nebo Flivver, Kraksna) byl automobil vyráběný společností Ford Motor CompanyHenryho Forda od roku 1908 do roku 1927. Rok 1908 se díky němu stal historickým milníkem, počátkem široké popularity automobilu v USA, první masově motorizované zemi světa. Model T je všeobecně pokládán za první cenově dostupný vůz, který „postavil Ameriku na kola,“ a to díky Fordovým inovacím, jako byla výroba na montážní lince namísto individuální ruční výroby nebo myšlenka platit zaměstnancům mzdu úměrnou ceně vozu. První sériový vůz modelu T byl postaven 27. září 1908 v továrně Piquette Plant v Detroitu.
Ford T 1922
Hupmobile coupe 1927
Hupmobile coupe 1927
Americkou automobilku Hupp Motor Car Company, vyrábějící vozy pod značkou Hupmobile, založil v roce 1908 Robert Craig Hupp. Firma vyráběla solidní spolehlivé vozy. Výroba byla ukončena v roce 1941, posledním modelem byl Hupmobile Skylark vyráběný od roku 1938. Za dobu své existence firma vyrobila více než 560 tisíc automobilů.
Hupmobile coupe 1927
 JEEP WILLIS MA
JEEP WILLIS MA
Jeep Willys MB byl americký lehký užitkový vůz, který vznikl v době druhé světové války. Tento legendární vůz je jedním z nejznámějších vozidel druhé světové války. Typ: terénní osobní vůz s náhonem kol 4 x 4 Pohon: motor Willys 442, zážehový vodou chlazený řadový 4válec 2 199 cm³; rozvody L; komprese 6,5:1 Výkon: 60 k při 3 600 ot/min.
JEEP WILLIS MA
XJ6 S1 Black Tulip 1972
XJ6 S1 Black Tulip 1972
Jaguar XJ-Jeden z nejvýznamnějších sedanů dějin Jaguar způsobyl převrat ve sféře luxusních čtyřdvéřových vozů,do roku 68 nebyl žádný luxusní sedan této třídy zároveń perfektně ovladatelný,rychlý a luxusní jako nové XJ.V pohodlí,tichosti a kultivovanosti byl srovnatelný s Rolls-Roycem Silver Shadow ale překonával jej obratností,cenou a precizností řízení,jeho rychlost pokořovala i běžné sportovní vozy..XJ byl první automobil,kterému se dnes obecně říká sportovní limuzína,z jeho koncepce dodnes těží převážně německé prémiové značka. Výkon motoru 133 kW (181 PS) . Palivo benzín. 3-rychlostní Automatická převodovka. Motor 4 235 ccm (258 cui), 6-válec, Řadový, XJ6 S1 4,2.
XJ6 S1 Black Tulip 1972
BMW Z1
BMW Z1
BMW Z1 (Z jako „Zukunft“, česky „budoucnost“) byl roadster klasické koncepce, který však disponoval celou řadou pokrokových a neotřelých řešení. Pružný šestiválec produkující 170 koní (125 kW) je schopný 1 460 kg těžký kabriolet slušně rozpohybovat, maximální rychlost 225 km/h a zrychlení na stovku za 7,9 vteřiny jsou na konec 80. let velmi dobré hodnoty. Komunikativní podvozek umožňuje svižnou jízdu, jeho práce s asfaltem byla ve své době příkladná. Neohromí naopak celková tuhost, kdy kroucení vozu za jízdy na nerovnostech je možné pozorovat i vizuálně.
BMW Z1
Formule Gloria C8F
Formule Gloria C8F
motor YAMAHA FZ-1 výkon 190 koní při 12500 ot./min datalogger AIM max. rychlost dle převodu až 250km/h v našem týmu ji jezdil: Petr Semerád, Václav Šafář, Tomáš Korený,...
Formule Gloria C8F
Formule Delta IV
Formule Delta IV
motor Yamaha FZ-1, 998ccm 185 PS/12 300rpm rám z chrommolybdenových trubek převodovka 6 stupňová, sekvenční dataloger AIM v našem týmu ji jezdil: Filip Turek, Petr Samek a dříve třeba Josef Král...
Formule Delta IV
Rolls Royce 20/25 Park Ward
Rolls Royce 20/25 Park Ward
Rolls Royce 20/25 Park Ward vyrobený roku 1934 je v nerenovovaném stavu a stále provozuschopný.
Rolls Royce 20/25 Park Ward
Tatra 57 sport roadster
Tatra 57 sport roadster
Této tatře se nazývá "Hadimrška". Vyrobena byla v roce 1932. Po renovaci, která proběhla v 70. letech je provozuschopná.
Tatra 57 sport roadster
Škoda supersport
Škoda supersport
Škoda supersport byla vyrobená r. 1949. Je to sportovní vůz automobilového závodníka Antonína Komára z Hodonína.
Škoda supersport
Opel GT 1900
Opel GT 1900
Tento sportovní automobil byl vyroben r. 1971.
Opel GT 1900
Ford A
Ford A
Dvousedadlový sportovní automobil americké výroby, který byl vyroben roku 1930.
Ford A
ŠKODA 430
ŠKODA 430
Rok výroby 1929.
ŠKODA 430
Spyker C8 Double 12 S
Spyker C8 Double 12 S
Spyker C8 Double 12 S
BMW 3.0CSi
BMW 3.0CSi
Jedná se o BMW 3.0 CSí ,(200 PS)model e9,r.v.1972.
BMW 3.0CSi
MG Midget Mk1 z roku 1961
MG Midget Mk1 z roku 1961
Obsahem motoru 1100 ccm, výkon cca 50 KS, rychlost 140 km/h, anglický sportovní vůz, je upraven pro závody historických automobilů, v roce 1996 s ním František Čečil vyhrál svoji třídu na Nurburgringu, s tímto vozem ještě František Čečil startoval v Brně, v Zolderu (Belgie) a v Doningtonu (Anglie).
MG Midget Mk1 z roku 1961
Škoda Rapid 1500 OHV z roku 1940
Škoda Rapid 1500 OHV z roku 1940
Má unikátní aerodynamickou karosérii vyrobenou v Mladé Boleslavi. V současné době jsou známé pouze tři kusy s touto karoserií. Vůz má motor o obsahu 1558 ccm, ventilový rozvod OHV, výkon 42 KS, rychlost 115 km/h.
Škoda Rapid 1500 OHV z roku 1940
FORD GPW z roku 1943
FORD GPW z roku 1943
Obsah motoru je 2200 ccm, výkon 60 KS, rychlost 105 km/h. Vůz je v podobě, jaká byla v květnu 1945. Jedná se o vozidlo používané 2. pěší divizí, 23. plukem, rotou E armády USA.
FORD GPW z roku 1943
PORSCHE Porsche 911
PORSCHE Porsche 911
Typ 993 turbo v úpravě TechArt r.v. 1996
PORSCHE Porsche 911
Alfa Romeo RZ (Roadster Zagato) r.v. 1995
Alfa Romeo RZ (Roadster Zagato) r.v. 1995
Alfa Romeo RZ (Roadster Zagato) r.v. 1995
Škoda 130 RS v okruhové verzi r.v. 1973
Škoda 130 RS v okruhové verzi r.v. 1973
Škoda 130 RS v okruhové verzi r.v. 1973
Aston Martin Vanquish S
Aston Martin Vanquish S
Rok výroby 2005 Motor V12, 520 Roboticka převodovka
Aston Martin Vanquish S
Jaguar XJ 220
Jaguar XJ 220
Jaguar XJ 220
Mercedes Benz SLR
Mercedes Benz SLR
Limitovaná edice 722
Mercedes Benz SLR
Aston Martin DB7 Vantage Prototype
Aston Martin DB7 Vantage Prototype
Nejstarší dochovaný Aston Martin s motorem V12, jediný dochovaný prototyp ve zcela zánovním a nikdy netestovaném stavu, jako první DB7 měla upravenou zadní část na verzi GT, která se vyráběla až o 5 let později.
Aston Martin DB7 Vantage Prototype
Aston Martin Virage No.001
Aston Martin Virage No.001
Rok výroby 1988. První vyrobený kus modelu Virage a současně vůz, který byl na prospektech k danému modelu, byl vystaven na Autosalonu v Birminghamu ale i v obchodním domě Harrods.
Aston Martin Virage No.001
Jaguar 420G
Jaguar 420G
Rok výroby 1968. Nyní je po dokonalé rekonstrukci.
Jaguar 420G
Bentley Brooklands 1995
Bentley Brooklands 1995
Bentley Brooklands 1995
Ferrari 330 GT 2+2
Ferrari 330 GT 2+2
3967ccm, 12 válec, vyrobeno v r. 1966
Ferrari 330 GT 2+2
Ferrari 599 GTB fiorano
Ferrari 599 GTB fiorano
5999 ccm, 12 válec, vyrobeno v r. 2009
Ferrari 599 GTB fiorano
Morgan aero supersport
Morgan aero supersport
4799 ccm, 8 válec, vyrobeno v r. 2014. Celkem vyrobeno údajně 125ks tohoto typu vozu, konkrétní vůz je 92/125.
Morgan aero supersport
Mercedes Benz 320
Mercedes Benz 320
Model A KABRIO, 1938, Obsah motoru 3200 cm3, 6 válců, Výkon 71 HP, Maximální rychlost 140 km/hod.
Mercedes Benz 320
Bugatti 40
Bugatti 40
Bugatti 40